دخترم بغلی شده توبغل میخابه میزارمش زمین گریه میکنه چیکارکنم؟

۹ پاسخ

انقدر بغلش کن تا کیف کنه ،مگه کلا یه بچه چند سال تو بغل ادم جا میگیره....مهربون باش با کوچولوی قشنگت....چشم به هم بزنی دیگه نمیخواد بغلش کنی

خوب عزیزم بغلی بشیی نوزاد۱۷ روزست
این روزا زودمیگذره
بغلش کن تا سیربشه تا کامل باوجودت حسش کنی و حس امنیت وارامش بهش بدی

تو این دوران نمیشه گفت بغلی الان اینا خیلی کوچلون با بغل کردن ما احساس امنیت میکنن

رو پاهات بزار بغلی بشه آنقدر اذیتت می‌کنه

هیچی لذت ببر ازین ارتباط عاطفی 😍

گهواره رو امتحان کن پسرمن فقط توگهواره خابش عمیق میشد

بچه ی منم اینجوربود ولی الان تو زمین بهتر بازی میکنه بغل اذیت میشه گریه میکنه

ترررکش بده پسر من بغلی شد دیگ پاین نمیومددد

قنداق خیلی جوابه
فقط دستاشو ببند پاهاش نه

سوال های مرتبط