۶ پاسخ

آره عزیزم پاراکید میدادم
هر ۴ ساعت ۱/۵ قطره چکون
تا دو روز دادم بعدش اوکی شد

من پروفن دادم

به نظرم پروفن بده پاراکید دیگه تب نمیاره پایین برا من اینطوره

قطره نده شربت بده دیگ

من استامینوفن و شربت پاراکید اثر نداشتن و ب شدت درد داشت و گرم میشد تا غروب دیدم فایده ندارع فقط گریه میکرد بهش ایبو پروفن دادم خدارو شکر زودی سرپا شد و دیگه تب هم نکرد

من بعد از هر بار واکسن قطره پاراکید میدادم دو برار وزنش مثلا ۱۱ کیلو میشه ۲۲ قطره

سوال های مرتبط