خیلی شکمم باسینه هام میخاره
کلافم کرده دیگه

۳ پاسخ

منم اینجوریم سینه هام میخارع

انزیم کبدت بالا نیست یه ازمایش بده محض اطمینان البته خب خارش تا حدودی طبیعیه

سعی کن با کف دستت بخارونی نه با ناخن

سوال های مرتبط

مامان دلوین💫 مامان دلوین💫 ۹ ماهگی
مامان یارا مامان یارا ۶ ماهگی