۳ پاسخ

کار اشتباهی نکردی رو قانونا وایساااااا ثابت قدم وگرنه دهنت در ایندهدصافه عزیزمممممم زیاد به گریه ها توجه نکن طبیعیه بچه ها همه چی میخوان قرار نیست که همه چی رو بدست بیارن باید تو دنیا این چیزارو هم بچشن ، ماهم قبلا این چیزارو با شدت بسیار چشیدیم قدیما ک پدرمادرمون هیچی برامون نمیخریدن ،فقط بغلش کن و بگو میدونم دوسش داشتی

آره طبیعیه دختر من چندروزه عاشق پیراهنش شده از صبح که بیدار میشه اونو میپوشه بااون بیرون میاد بااون تو خونه میچرخه هرکاری کنیم درنمیاره اگه هم بهش ندیم اینقد گریه میکنه مجبور میشیم دوباره تنش کنیم

میخریدی حالا دو ‌روز بازی میکرد باهاش میبردی روستایی جایی
دختر من تا حالا چندتا جوجه رنگی براش خریدم
اردک داشت بزرگ شده بودن دو هفته پیش بردم روستا تحویل دادم به دخترداییم که اردک داشت
خرگوش داشت اونم بزرگ شد دادم رفت

سوال های مرتبط