بالاخره نی نی ماهم بدنیااومد

۱۱ پاسخ

مبارکه گلم

الهی شکر مبارکت باشه چند هفتت شد ؟ طبیعی یا سزارین؟

بسلامتی عزیزم برای مام دعا کن

مبارکه عزیزم خوش قدم باشه

سلامتی عزیزمم😍😍❤❤🧿

بسلامتی عزیزم

خووش اومده ایشالله قدمش مبارک باشه براتون

مبارکت باشه خداروشکر راحت شدی

خداروشکر عزیزم 😍 منم ساعت ۱۱زایمان کردم

عزیزممممم بسلامتی ♥️😍

بسلامتی ...
خوش قدم باشه برات عزیزم 😘

سوال های مرتبط

مامان سید الوین مامان سید الوین ۱ ماهگی
مامان پناه👧🏻🎀 مامان پناه👧🏻🎀 ۱ ماهگی