طبیعیه عزیزممنمهمش فک میکردم دخترم سرما خورده دورازجونش دکتر گفت طبیعیه بعد زایمان
طییعی چون مو تومماغش نداره
طبیعی دکتر بمن گفت سرفه خوب نیست ولی عطسه طبیعی چون امیر رضا هم همین جوریه عطسه زیاده
ممکنه سه چهار تا پشت سر هم بزنه بعد چهار ساعت دوباره سه چهار تا عطسه بزنه
طبیعیه
طبیعی هست اتفاقا خوبه عطسه میکنه کثیفی خای تورحمت میاد بیرون باعطسه کردن
طعبییی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.