خانما بچم خیلی عطسه میکنه طبیعیه یا مریض شده

۶ پاسخ

طبیعیه عزیزم‌منم‌همش فک میکردم دخترم سرما خورده دورازجونش دکتر گفت طبیعیه بعد زایمان

طییعی چون مو تو‌مماغش‌ نداره

طبیعی دکتر بمن گفت سرفه خوب نیست ولی عطسه طبیعی چون امیر رضا هم همین جوریه عطسه زیاده
ممکنه سه چهار تا پشت سر هم بزنه بعد چهار ساعت دوباره سه چهار تا عطسه بزنه

طبیعیه

طبیعی هست اتفاقا خوبه عطسه میکنه کثیفی خای تورحمت میاد بیرون باعطسه کردن

طعبییی

سوال های مرتبط

مامان آیلا💗 مامان آیلا💗 ۱۳ ماهگی