۶ پاسخ

من کف پا و دستم میخارید میخاستم برم آزمایش آنزیم کبدی دیدم متوجه شدم یه بار غذا با ادویه زیاد خوردم دو روز میخارید بعد خوب شد اکه ادامه دار شد آزمایش بده

من بهداشت رفتم گف خارش کف دست و پا داری گفتم نه بنظرم طبیعی پیگیری کن

آزمایش کبدی

من خارش داشتم میگفت به خاطر انزیم های کبدیمه که رفته بالا

سلام گلم منم تو این هفته ای که هستم هم خیلی پاهام می خاره هم خیلی دستام نمی‌دونم چی شده یه چند روزی هست شروع شده کاش دلیلش رو یکی بدونه😔😔😔

قند نداری

سوال های مرتبط