فرداش
دکتر من گفت بعد بیست روز
زودتر به خاطر اینکه زخمها هنوز جوش نخوردن باعث چسبندگی میشه
سزارینی ۴۰روز
من زایمان اولم دکترم گفت فردای زایمان ببند،ولی باید شل ببندی در حدی که فقط افتادگی شکم رو بگیری
من تو زایمان قبلیم تو بیمارستان بعد عمل برام بستن هیچی شکم نداشتم خیلی خوب بود
من از روز سوم چهارم دکترم گفت ببند
من سزارینی بودم از روز دوم شکم بند رو بستم دکترم گفت حتما ببند شکمت جم بشه منم بستم واقعانم شکمم خوب جم شد
ازحالاببند. تاجمع بشه
من از دیروز بستم واقعا هم درد کم میکنع هم خیلی خوبه
من اصلا نبستم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.