خانما سزارین شدم تا چن وقت شکممو ببندم

۵ پاسخ

من نبستم اصلا شل هم نشد

دکتر من گفت تا دوماه حق نداری گن ببندی
گفت اگه شکمت افتادگی داره رو جای بخیه هات با ی شال بکشش بالا ببندش

منکه میبندم حتی شل میبندم بالای بخیم زیر نافم از داخل انگار چاقو میکنن بعد باز کردن دردم میاد خیلی دکترم گفت تا ۴۰ روز نبند بعدش ببند

۴۰‌روز ولی حوصلت نمیکشه مخصوصا خوزستان که هوا گرمه

سوال منم هست
الان میخواستم ببندم مامانم نزاشت

سوال های مرتبط