دوروزه زایمان کردم سزارین شکممو کی بندم باچی ببندم

۱۰ پاسخ

عزیزم با یه شال شول ببند چون نبندی راه نمیتونی بری خیلی درد میاد . یا اکه کمربند بارداری داری با اون ببند

من از امروز بستم

سلام خوبی بهتری کوچلو چه خبر خوبه الحمدالله

شکمت تا ورمش بخوابه بعد تصمیم بگیر ببندی

از روز سوم با شالی چیزی آروم ببند بخیه تو کشیدی با شکم بند محکم ببند

برای چی می‌بندی؟

اگه درد نداری با دستمالی چیزی ببند و خیلی محکم نبند

با شال ببند

بعد از اینکه بخیه هات کشیدی ببیند

من ک بستم با چادر

سوال های مرتبط

مامان دلانور👼🏻🎀 مامان دلانور👼🏻🎀 ۱ ماهگی
مامان دخملی🎀🌸 مامان دخملی🎀🌸 ۱ ماهگی
مامان موچی 🐥 مامان موچی 🐥 ۶ ماهگی