من یکی ۲روز اول خون داشتم از امشب هم شکممو بستم
من شکممو نبستم
خودش هرروز داره میره پایین تر
الانم خیلی بهتر شده فقط یکوچولو مونده ازش
خونریزی من همون روز ت بیمارستان کم بود کلا تا ۴۰روز نموند زود قط شد
شکممو هم همون روز ک مرخص شدم مادرم با شال شکمنو بست ولی ن محکم خوب بود حتی دردم کم میشد برا بخیه هم خوبه ک شکم نیفته روش عرق نکنه زود خوب بشه
من تا یکماه خونریزی شدید نبود در حد لکه بینی و از روز10شکم بند بستم و بیس و خورده روزم ک شد گن بستم
تایکماه خونریزی داشتم بعدش درحد لکه بینی ایناس
هی قط میشه بازمیاد
شکم بند از روز سوم بستم
انشالله گن از روز چهلم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.