بعد از سزارین تا کی خونریزی داشتن طبیعیه ؟

۶ پاسخ

۴۰ روز

۴۰ روز

من ک یک هفته ای هس یکی دوبار در روز خیلی کم دارم

من تا بیست روز اونم کم کم

من همچنان دارم🤦‍♀️

بعضیا تا ۵۰روز دارن

سوال های مرتبط

مامان آرس جوجه 💙🍒🐣 مامان آرس جوجه 💙🍒🐣 ۲ ماهگی
مامان میکائیل مامان میکائیل ۱۴ ماهگی
مامان جوجه کوچولو🐣 مامان جوجه کوچولو🐣 ۱ ماهگی
مامان عسلم مامان عسلم ۷ ماهگی
مامان پارسا و نیلا💞 مامان پارسا و نیلا💞 ۴ ماهگی