دوستان تا کی خونریزی داریم بعد از سزارین؟

۵ پاسخ

من تقریبا 21روز داشتم

من سر ۱۰روز تموم شدش تا ۷ روز خونریزی اونم‌کم بود تا ۱۰ روزگی هم لکه بینی و تمام بعدش

من تا ۲ ماه داشتم. بارداری ها با هم فرق دارن

من تا 36 روز داشتم

من تا دو ماه لکه بینی داشتم

سوال های مرتبط

مامان دیانا ❤️ آدرینا مامان دیانا ❤️ آدرینا ۱۱ ماهگی
مامان معجزه
زندگی مامان معجزه زندگی ۸ ماهگی
مامان آرس جوجه 💙🍒🐣 مامان آرس جوجه 💙🍒🐣 ۲ ماهگی
مامان عسلم مامان عسلم ۷ ماهگی