خانمها تا چند روز بعد سزارین خونریزی داریم؟

۳ پاسخ

تا 60روز طبیعیه ولی عمدتا چند روز اول خونریزیه کم میشه شایدم در حد لکه بینی شه

من‌تا ۶روز

من سر پسرم تا 50 روز بعد رفتم دکتر یه آمپول نوشت با قرص مفانیک اسید قطع شد

سوال های مرتبط

مامان معجزه
زندگی مامان معجزه زندگی ۸ ماهگی
مامان مامان کوچولو 🥹 مامان مامان کوچولو 🥹 ۷ ماهگی
مامان ادرین مامان ادرین ۱ ماهگی
مامان دوتا فرشته مامان دوتا فرشته ۹ ماهگی
مامان دیانا ❤️ آدرینا مامان دیانا ❤️ آدرینا ۱۱ ماهگی