تا 30 روز هی میره و میاد
من تا ۵۰ روز داشتم
بستگی به بدنت داره من هیچ خونریزی نداشتم سه روز قبل اینکه ا چله دربیام خونریزیم شدید شد بعد روز چله قط شد دوروز بعدش پریود شدم😬😬
دقبقا تا ۴۰روز داشتم فرداییش هم پریود شدم تا هفت روز خونریزی داشتم😅😅
من تا دو هفته لکه بینی داشتم خون زیاد نداشتم فک کنم برام داخل اتاق زایمان تخلیه کرده بودن حسابی
برا هر کس متفاوته
من تا حدود بیس روز یا بیشتر خونریزی داشتم بعدش لکه بینی و تا لکه بینی میخواست تموم بشه پریود شدم و در کل یکی دو روز قبل دو ماهگی پرونده خونریزیم بالاخره بسته شد 😂
من ۲۰روز
بستگی داره.مال من هنوز قطع نشده.تا چهل روز طبیعیه
من تا ۳۰ روز داشتم
بعدشم چندروز لکه بینی داشتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.