تا چند روز بعد سزارین خونریزی طبیعیه

۴ پاسخ

بله طبیعیه و تا ۴۰ روز همه دارن

من تا دوماه خونریزی داشتم

تا دوماه فیکس خونریزی داشتم

جای بخیه های سزارینم سفت شده طبیعیه‍

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو🐣 مامان جوجه کوچولو🐣 ۱ ماهگی
مامان یاسمین مامان یاسمین ۱۱ ماهگی
مامان معجزه
زندگی مامان معجزه زندگی ۸ ماهگی
مامان فرهان مامان فرهان روزهای ابتدایی تولد
مامان عَسَلچِه🍯🧸 مامان عَسَلچِه🍯🧸 ۱۳ ماهگی