بعد سزارین تا چند روز خونریزی هست؟

۶ پاسخ

من یک ماه اول داشتم بعد ۵روز قطع شد دوباره ۱۰ روز همش هم لکه بینی داشتم خون‌ریزی فقط ۳روز اول بعد لکه بینی بود....
کلا تا ۲ ماه اول شاید کم‌و زیاد چند روز به چمد روز لکه بینی داشته باشین

۲۵ روش داشتم

من تا 55روز خون ریزی داشتم

من دخترم 31 روزشه هنوز خونریزی دارم

من دخترم 38 روزشه هنوز خونریزی دارم

من ۱۱ روزه که دارم میگن تا ۴۰ روز

سوال های مرتبط

مامان یاسمین مامان یاسمین ۱۱ ماهگی
مامان میکائیل مامان میکائیل ۱۴ ماهگی
مامان معجزه
زندگی مامان معجزه زندگی ۸ ماهگی
مامان جوجه کوچولو🐣 مامان جوجه کوچولو🐣 ۱ ماهگی
مامان عَسَلچِه🍯🧸 مامان عَسَلچِه🍯🧸 ۱۳ ماهگی