تا چند روز بعد سزارین خونریزی هست؟

۵ پاسخ

مال من ده پونزده روز خیلی کم میومد در حد پریود یا لک ‌‌‌....

۴۰ روز ولی میبینی ۵ روز نداری دوباره شروع میشه

من ک همچنان دارم😣😫😩کمتر شده ولی هنوز هست

من همچنان دارم
البته شدید نیستا از اولم شدید نبود کم بود در حد روز چهارم اینای موقع پریودی

یکماه شاید بیشتر

سوال های مرتبط

مامان فرهان مامان فرهان روزهای ابتدایی تولد
مامان میکائیل مامان میکائیل ۱۴ ماهگی
مامان معجزه
زندگی مامان معجزه زندگی ۸ ماهگی
مامان جوجه کوچولو🐣 مامان جوجه کوچولو🐣 ۱ ماهگی
مامان عَسَلچِه🍯🧸 مامان عَسَلچِه🍯🧸 ۱۳ ماهگی