مامانا تا چند روز بعد سزارین خونریزی داری ؟

۸ پاسخ

من گفتم خون ریزی رحمی داشتم توی اتاق عمل ولی الان از دیروز لکه بینی دارم فقط

من در حد لکه بینی دارم

منو توی بیمارستان فشار دادن دیگه اومدم خونه خونریزی نداشتم، در حدی که نیاز به پد نیست

من فعلا هنوز دارم

من هنوز دارم ولی. لکه بینی هست

خون زیادی ازم نرف اما تا ۵۰روز لکه بینی داشتم

40روز داشتم

من یک هفته

سوال های مرتبط

مامان میکائیل مامان میکائیل ۱۴ ماهگی
مامان یاسمین مامان یاسمین ۱۱ ماهگی
مامان معجزه
زندگی مامان معجزه زندگی ۸ ماهگی
مامان فرهان مامان فرهان روزهای ابتدایی تولد