تا چند روز بعد از سزارین خونریزی داشتید؟؟

۹ پاسخ

من ۲ ماه

۴۲ روزگی کاملا قطع شد

تقریبا ۲۵ روز البته خونریزی نبود لکه بود

تا ۲۵روز لکه بینی داشتم بعدش قطع شد روز ۴۵ م هم پریودشدم

من‌ک‌یه ۶۰ روزی

تقریبا تا ۴۰ روز
باید هم هرچی میگذره کمتر بشه

هنوز دارم

خونریزی من تو بیمارستان بود بعدش تو خونه مثل پریودی

من هنوزم دارم 🥲

سوال های مرتبط

مامان عَسَلچِه🍯🧸 مامان عَسَلچِه🍯🧸 ۱۳ ماهگی
مامان جوجه کوچولو🐣 مامان جوجه کوچولو🐣 ۱ ماهگی
مامان مامان پسرم🥹❤️ مامان مامان پسرم🥹❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه کوچولو🐣 مامان جوجه کوچولو🐣 ۱ ماهگی