سلام خانوما تا چند روز بعد سزارین خونریزی داشتید؟

۷ پاسخ

تا ۴۰ روز میگن داری من خودمم الا دارم ی روز لکه بینی ی روز زیاد

الان درحدلکه بینی

65روز دقیق مثل پریودی🥲 البته مثل روزای 4/5روز پریودی بودم ولی نسبت ب بقیه زیاد بودم بستگی ب بدن داره

تا ۵۰روز تقریبا

45روز

ی هفتع مث پریودی
بقیش تا چله لکه بینی داشتم

۴۵ روز

سوال های مرتبط

مامان عَسَلچِه🍯🧸 مامان عَسَلچِه🍯🧸 ۱۳ ماهگی
مامان جوجه کوچولو🐣 مامان جوجه کوچولو🐣 ۱ ماهگی
مامان جوجه کوچولو🐣 مامان جوجه کوچولو🐣 ۱ ماهگی