خانما بعد سزارین تا چند روز خونریزی داشتید؟

۱۰ پاسخ

۱۰روز بعد عمل

۶۰ روزه قط نشده

۴۰روز

فردا این ۴۰ روزه هنوز دارم

من تا ۳۰ روزگی کلا تموم کردم

تا۴۵روز

ده روز اما هنوز ترشح دارم

منکه هنوز دارم

خونریزی کم بود بود تا ده روز اینا بعدش هی کم شد شدید شد کم و زیاد شد چهل روزگی کلا قطع شد

یه هفته بعد دیگ شد لکه بینی

سوال های مرتبط

مامان عَسَلچِه🍯🧸 مامان عَسَلچِه🍯🧸 ۱۳ ماهگی
مامان مامان پسرم🥹❤️ مامان مامان پسرم🥹❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه کوچولو🐣 مامان جوجه کوچولو🐣 ۱ ماهگی
مامان جوجه کوچولو🐣 مامان جوجه کوچولو🐣 ۱ ماهگی