بعد از سزارین چند روز خونریزی داشتید؟

۴ پاسخ

من بعد سزارین قبلیم یکی دوروز بیشتر خونریزی نداشتم بقیش لک بینی فقط 🤦🏻‍♀️

من هنوزم دارم 😭

من بیست و دو روزه هنو لکه دارم

من ۱۴ روز

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو🐣 مامان جوجه کوچولو🐣 ۱ ماهگی
مامان عَسَلچِه🍯🧸 مامان عَسَلچِه🍯🧸 ۱۳ ماهگی
مامان مامان پسرم🥹❤️ مامان مامان پسرم🥹❤️ روزهای ابتدایی تولد