خانما بعد سزارین تا چن روز خونریزی هست

۴ پاسخ

من ۴۶ روز بود

کلا خونریزی نیس لکه بینی من سر دختر اولم تا دوماه داشتم

بستگی به بدن داره

میگن ۴۰ روز شایدم بیشتر

سوال های مرتبط

مامان یاسمین مامان یاسمین ۱۱ ماهگی
مامان فرهان مامان فرهان روزهای ابتدایی تولد