بدنتو به مسکن عادت نده
من پریود نشدم هنوز
استرس بارداری دارم
ادم هرماه پریود بشه خیالش راحته بابا🫢
من بد بخت شدم چهار ماه گفتن قرص شیردهی بندازخوردم تاشش ماه الانم نمیشم
مفنامیک.
خوش به حالت من که از هون اول پریود شدم بیشتر از ذه روز هم هر دفعه طول میکشه
من مفنامیک اسید شنیدم
من شیاف دیکلوفناک ۱۰۰ استفاده میکنم یه ربع بعد اثرشو گذاشته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.