۳ پاسخ

کته ماش با ماست.لوبیا سبزم میزمم گاهی.سوپ.اوتمیل.زرده.فرنی پوره سبزیچات.

ببین.. ک.. د میدم میلی ثبت نام کن جا.. یزه ببریم بخدا قسم لازممه واسه بچم😔
هم تو هم من ه.. دیه میگیریم
بخدا اینطوری کا رمیکتم توروقران بزنین
بخاطربچم به همه میگم بلکه یکیتیون بزنین یدیقه وقت نمیبره

هرچی ک خودتون می‌خورید ولی بدون نمک ادویه

سوال های مرتبط

مامان امیررضاامیرعباس مامان امیررضاامیرعباس ۱۳ ماهگی
مامان پسری🤱🏻👼🏻 مامان پسری🤱🏻👼🏻 ۱۷ ماهگی
مامان دلوین💕 مامان دلوین💕 ۹ ماهگی