۲۸ پاسخ

من تو بغلم بزارم باز گریه 🥲

میزارم توجاش پستونک میزارم دهنش اروم میزنم ب پشتش میخوابه بیشتر وقتا هم خودش تو جاش بازی می کنه بعد می خوابه

به هزاران بدبختی
تمام روش های ممکنو روش پیاده میکنم
دیگه آخراش ک نمی‌خوابه می‌خوام سرمو بزنم تو دیوار🥲😂

تو کالسکه

زیر سینه یا روی پا با آهنگ لالایی

خوابش بیاد شیر میخوره میخوابه حالا یا تو بغلم یا دراز میکشم جفتش شیرش میدم

حسابی خستش میکنم بعدشم رو پای خودم یا باباش بیهوش میشه دیگ😂

گهواره +آهنگ

پسونک یاا سینمو میذارم تو اتاق تاریک میخابه

مای بی بی هاشونو عوض میکنم شیر میدم دارو هاشونو میدم میزارم تو گهواره
یه ساعت تکون میدم میخوابن😐😂

از شب تا صبح تو بعلم‌رو دستم
دستام دیگه فلج شده

پستونک ونعنو

به سختی🤦🏻‍♀️

تو گهواره

حداقل یک ساعت قبل خواب نور اتاق و کم میکنم مای بیبی اشو عوض میکنم باهاش یکم بازی میکنیم بهش شیر میدم لالایی که دوسش داره رو براش میزارم رو پا میکنمش و میخابونمش موقع خواب هم تنش ی لباس راحتتر و نازکتر میپوشونم..

خواهر به پهلو میخوابونم شیر میدم با دست دیگه میزنم در باسنش سریع می‌خوابه 😆😅

رو پاهام میزارم پوستنک میدم پتو هم میندارزم میخوابهه

خودش میخوابه

من باید راه ببرمش همزمان شیر خودمم بدم تا بخوابه در همون حین لالایی هم میخونم

تو بغلم می‌خوابه لالایی هم میزارم براش

لا پتو انقدر تکون می‌دیم تا بخوابه 🤣

به سختی میخوابه رو پا فقط میخوابه بغل اصلا دوست نداره😐

گاهی رو پام گاهی میزارم زمین پستونک میدم خودش می‌خوابه

والا با بدبختی 🤣🤣

خودش میخوابه😊

تو گهواره میزارم پستونک میدم دهنش انقد بابا بابا میگه تا خوابش ببره
بعضی شبام رو پام میزارم شیشه رو میدم دستش میخوره و می‌خوابه

با بدبختی جنگ دعوا گریه

من رو پام مبزارم بخوابه

سوال های مرتبط

مامان گیلاس مامان گیلاس ۱۳ ماهگی
مامان ✨️A Y H A N✨️ مامان ✨️A Y H A N✨️ ۱ سالگی
مامان مارال🩷آراز🩵 مامان مارال🩷آراز🩵 ۱۲ ماهگی