خانما چی میدید بچه هاتون میخورن🫠

۳ پاسخ

دخترم من هیچی نمی خوره

اوتمیل خدما و انجیر
پوره سیب و انجیر و خرما
حریره بادوم
پنکیک سیب
سوپ ماهیچه با جوپرک یا برنج
برنج
سبزیجات بخارپز

سرلاک با زرده بلدرچین،فرنی بادام،سوپ،بیسکوییت مادر و با شیر حل میکنم، پوره میوه با شیر قاطی میکنم میدم...

سوال های مرتبط

مامان دونه انار مامان دونه انار ۱۲ ماهگی
مامان avinam💟 مامان avinam💟 ۱ سالگی
مامان شاهان👼🏻💙 مامان شاهان👼🏻💙 ۱ سالگی