۵ پاسخ

اگه شیرتو باشیشه شیر میدی اونکارو نکن براش با قاشق کم کم بریز دهنش ‌.گرفتن شیشه شیر راحت تر از سینه س شاید بخاطر اونه

وقتی اولش گشنشه بزارش زیر سینه دیدی نگرفت یه مدت با قاشق بهش شیر بده

دیگه عزیزم شیشه رو دادی بهش خراب کردی کارو روز اول هم نگرفت ؟

شیر دوشیده روز و توی بیداری اصلا نذه
بذار گشنه بشه تلاش کنه

یکم شیر که دوشیدی بریز سر سینت تا طعمش بچشه بخوره

سوال های مرتبط