۴ پاسخ

پیج me_allergy
پیام بده اونجا راهنماییت میکنن

سلام عزیزم چه تستی میخوای انجام بدی؟پریک؟دخترمنم حساسیت خیلی شدید داره هیچی بهش نمیسازه

باید بری دکتر گوارش برات بنویسه نامه اش بری هلال احمر بگیری

تا الان چ شیری دادی

سوال های مرتبط

مامان یسناو ابوالفضل مامان یسناو ابوالفضل ۲ سالگی
مامان دایان مامان دایان ۱ سالگی