۳ پاسخ

بچه منمم اینجوریه دقیقا و بشدت هم ب باباش وابستس

دختر منم یک ماهی هست ب شددددددددددددددت وابسته خودم شده. قبلا کلا بابایی بود با پدرش تنها همه جا میرفت از منم خداخافظی میکرد الان یک ثانیه فاصله بکیرم جیغش هواست یه روز پدرش میخاست تنها ببرش مثل همیشه نرفت دنبال من جیغ

همه بچه ها در همین سن اینطورین وقتی گریه میکنه اهمیت نده خودش بهتر میشه

سوال های مرتبط