۱۱ پاسخ

بله داشته باشیم اونم میخوره

بله من میدم اگر داشته باشیم

من یکی دوبار پسرم خورده.. کلا زیاد تو خونه ما تن ماهی نمیاد مگر تو سفر باشیم

من بهش دادم . ولی ماست نمیدم بعدشم چایی نبات میدم. برنجم بهش لوبیا ریز چشم بلبلی و شوید و پیاز داغ میزنم خیلی خوشمزه میشه

نمیخورن دوس ندارن

من میدم هفته ای یبار

ندادم اصلأ

یکی دو بار دادم، ولی قبلش حتما حتما کنسرو رو بزار تو اب ۴۵ دقیقه بجوشه

پسر من اصلا دوست نداره

من بچه هام دوس ندارن ولی اگر کم استفاده بشه اشکالی نداره

من جدیدان دیدم دوست داره میدم بش
ولی با ماست نده
بعدشم چایی نبات بش بده

سوال های مرتبط