۵ پاسخ

من 28 فروردین دکتر گفته24/23تیر برم

من ۲۶ فروردین بودم
دکترم گفت یازده هفته برو حالا دوشنبه قرار برم پیشش دقیق تاریخ بده

من ۲۷ فروردین بودم و دکترم گفت ۲۰ تا ۲۱ تیر انجام بدم

ی گروه باردارا تو روبیکا داریم و اونایی ک دوست دارن حرف بزنن بیان خوشحال میشم
@hamta19978
ب ایدیم پیام بدین لینکو بفرستم💫🤍

من ۲۵ فروردین بودم ۲۲ تیر دکترم گفت برم ۱۲ هفته و ۶ روز

سوال های مرتبط

مامان قندعسل مامان قندعسل ۶ ماهگی
مامان السا و نی نی مامان السا و نی نی هفته بیست‌وچهارم بارداری