من 28 فروردین دکتر گفته24/23تیر برم
من ۲۶ فروردین بودم
دکترم گفت یازده هفته برو حالا دوشنبه قرار برم پیشش دقیق تاریخ بده
من ۲۷ فروردین بودم و دکترم گفت ۲۰ تا ۲۱ تیر انجام بدم
ی گروه باردارا تو روبیکا داریم و اونایی ک دوست دارن حرف بزنن بیان خوشحال میشم
@hamta19978
ب ایدیم پیام بدین لینکو بفرستم💫🤍
من ۲۵ فروردین بودم ۲۲ تیر دکترم گفت برم ۱۲ هفته و ۶ روز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.