انتی تاریخ زایمانم ۱۴۰۵/۶/۱۲ زده منکه سزارینم چندم میشه

۳ پاسخ

معمولا سزارینارو 38هفته و خورده ای میفرستن واس زایمان عزیزم

شاید دو هفته زودتر

عزیزم چرا میخوای سزارژین کنی طبیعی خیلی بهتره ها

سوال های مرتبط