عالیه من دخترم دنیا اومد ۳۴۰۰ بود دو ماهگی ۵ بود الانم دو روز دیگه ۳ ماهش میشه هنوز ۶ نشده ۵۷۰۰😁
کم کاری تیروئید داره ؟
عالیه.چه شیرخشکی میدی عزیزم؟
عالیه عزیزم
پسر منم ۲۸۰۰تولد بود ۴۰روزگی ۵کیلو
الان نمیدونم چقدره وزنش
آرون دو ماهشه 4 کیلو ۶۰۰ گلم
ماشالا وزن بچتون خوبه شیر خودتو میدی یا شیرخشک قشنگم؟
شیرخودت میخوره؟
خیلی خوبه
من پسرم دوماهگیش شد ۵۲۰۰
هم وزن بچه شما بود تولدش
چجورییییی؟؟؟؟؟
خوب نیس عالیه ماشالا
عالبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.