۷ پاسخ

مثل دختر من
موقع تولد۳۲۵۰
۲ ماهگی ۶۲۵۰

اره عزیزم ماشالله خوبه خیلی رو وزن حساس نشو ‌‌..
دخترم دنیا آمد ۲۷۰۰بود الان ۳ماه و ۵ روزش شد ۵۱۰۰

خیلی خوب منم دخترم ۴ماهشه ۶.۵ وزنشه
شیر خشک میدی یا شیر خودتو؟

خیلی خوبه
دختر من تولد ۳۲۰۰
دوماهگی ۴۸۰۰ بود
الان ۴ ماهو ۹ روزشه ۶۲۰۰

عالیه

خیلی خوبه بچه من ۴ ماه دیگه الان ۶ کیلو شده

خیلی خوبه

سوال های مرتبط