۷ پاسخ

هفته ای یه بار، چون رشد ناخناش زیاده

هفته ای ۱ بار

تا بلند بشه میگیرم دیگه شاید دوبار در هفته

هروقت رشد کنن خودش میاد میگه مامان کوتاه کن

هفته ای یه بارو میگیرم اگهچنگ بزنه دردمون بگیره شاید زودتر😁

هروقت میبینم بلند شده میگیرم

نمیدونم یک هفته میشه یا دوهفته وقتی میبنم بلند شده و تیز شده میگیرم

سوال های مرتبط

مامان آوینا وتودلی مامان آوینا وتودلی ۴ سالگی
مامان ائلوین مامان ائلوین ۳ سالگی