هفته ای یه بار، چون رشد ناخناش زیاده
هفته ای ۱ بار
تا بلند بشه میگیرم دیگه شاید دوبار در هفته
هروقت رشد کنن خودش میاد میگه مامان کوتاه کن
هفته ای یه بارو میگیرم اگهچنگ بزنه دردمون بگیره شاید زودتر😁
هروقت میبینم بلند شده میگیرم
نمیدونم یک هفته میشه یا دوهفته وقتی میبنم بلند شده و تیز شده میگیرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.