چیکار کنم بچهام وزن بگیرن ۳۱هفته ۱/۵۰۰بودن احتمال زایمان زود رس دارم😓

۸ پاسخ

من سی هفته ۱۱۰۰بود 🥲🙁

منم وزنشون همینقد بود

برا منم هر کدوم ۱۰۰ گرم کم دارم بهم لیدی میل داده بخورم هر شب نمی‌دونم چقدر تاثیر گذار هست تا سه هفته دیگه خدایا کی تحمل بیاره ببینم چقدر شدن

الان دنیاهم بیان نترس زیاد دستگاه نمیرن و ۳۱هفته خوبه انشالله که دقت خودشون به دنیا میان

وزنشون خوبه نگران نباش مال من ۲۸ هفته با یک کیلو وزن دنیا اومدن

من ۳۲هفته ۱۶۵۰بود

وزنشون که خوبه عزیزدلم
استراحت مطلق باش ان‌شاا... تا ۳۶ ۳۷ میری

جفتت مشکل نداره؟

سوال های مرتبط

مامان مهرسام ودلسان مامان مهرسام ودلسان ۲ ماهگی