در تعجبم از بعضیا لکه بینی دارین اول اینجا پیام میدید چکار کنم خب عزیز من ماها ک تخصص نداریم باید ب کسی ک تخصص داره مراجعه کنی تو این شرایط یعنی من یه درد کوچیک داشته باشم فوری میرم دکتر آنقدر میرم ک اطرافیان عصبانی میشن ازم اینم از بعضیا احتمالا زایمان زودرس دارن لک بینی دارن اول اینجا نظر بقیه رو میپرسن😐😐برو بیمارستان انشالله ک چیری نیس
برو بیمارستان
عزیزم برو بیمارستان ان اس تی بدع هم نوار قلب بچه رو بگیرن هم انقباضات رو اگ نیاز بود معاینه کنن منم ی هفته پیش صبح پاشدم لکه قهوه ای دیدم ولی کم رفتم بیمارستان ان اس تی دادم خوب بود درد زایمان نبود نزاشتم معاینه کنن رفتم پیش دکترم اون معاینه کرد گف دهانه رحم باز نشدع احتمالن عفونت داری ولی ظهرش قطع شد لکه حالا توام برو ایشالا چیزی نیس
عزیزم به دکترت اطلاع بده یا برو بیمارستان دارو بگیر ایشالا که به موقع زایمان میکنی
تاپیک اون خانم منم دیدم و خیلی ناراحت شدم براش ,شما الان به هفته امن رسیدی و خدایی نکرده اگه دنیا بیاد زنده میمونه عزیزم اون خانم زیر ۲۸ هفته زایمان کردن
اصلا این فکرارو نکن
برو دکتر اگر مشکلی هم هست حلش کنن خببببب.شاید بتونن جلوشو بگیرن
برو زایشگاه سریعتر
باید بری بیمارستان تحت مراقبت باشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.