۷ پاسخ

منم استفاده میکنم ولی ای کاش تا اخر همین ماه زایمان کنم 🥺 خدایا منو از این استرس و دلهره رها کن و صحیح ووسالم نی نی هامو ببینم

گلم ایلماه یعنی چی

برای من از قبل ۱۸هفتگی خودشو سفت می‌کنه و درد دارم تازگیا بیشتر هم شده دردش هم بیشتر شده

عزیزم اصلا به پشت نخواب، به پهلو بخوابید
اینجوری کمتر خودشو سفت میکنه

ای دکترا استرس زیادی هم میدن من خودم تو هفته شما همین بودم الان بهترم
استرسم نگیر خواهر همین بدتره

منم همینم ولی از ۳۵هفتکی شروع شد

ن فداتشم برای منم از هفته ی ۲۸ تاحالا همین
اتفاق میفته
شیافم استفاده میکنم

سوال های مرتبط