خانوما دکتر عمومی سونو انتی برام مینویسه یا باید برم پیش متخصص؟

۶ پاسخ

متخصص باید بنویسه

ب دکترت زنگ بزن برات کد سونو بنویسه

باید تحت نظر متخصص زنان باشی و ازمایش و سونو هارو برات بنویسه

پزشک عمومب فککنم بیمه نداره

باید متخصص بنویسه تا بیمه شامل حالت بشه البته منطقه مااینطوریه مثلا متخصص بنویسه بیمه تعلق میگیره اگ عمومی بنویسه بیمه قبول نمیکنه

مگ دکتر نداری خودت؟
اکثرن دکتر زنان مینویسه

سوال های مرتبط

مامان ☀️⭐MEHRAD،⭐☀️ مامان ☀️⭐MEHRAD،⭐☀️ هفته سی‌ویکم بارداری
مامان هدیه امام رضا💙 مامان هدیه امام رضا💙 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فینگیلی👼 مامان فینگیلی👼 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نبات🍭 مامان نبات🍭 هفته بیست‌ونهم بارداری