متخصص باید بنویسه
ب دکترت زنگ بزن برات کد سونو بنویسه
باید تحت نظر متخصص زنان باشی و ازمایش و سونو هارو برات بنویسه
پزشک عمومب فککنم بیمه نداره
باید متخصص بنویسه تا بیمه شامل حالت بشه البته منطقه مااینطوریه مثلا متخصص بنویسه بیمه تعلق میگیره اگ عمومی بنویسه بیمه قبول نمیکنه
مگ دکتر نداری خودت؟
اکثرن دکتر زنان مینویسه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.