اگه برم پیش ماما کارشناس برام سنو انتی مینویسه؟

۵ پاسخ

ماما نمیتونه سونوگرافی بنویسه چون بیمه بهش تعلق نمیگیره هزینه ش آزاد حساب میشه
اگه بیمه هستین ببرید دکتر براتون نسخه کنه

مرکز بهداشت نمی نویسه چون بهشون گفتن ان تی ممنوعه

سونو ان تی مهم نسخه نوشته بشه
چون کلا آزاد
مرکز بهداشت نمینویسه
ماما ب من گفت ما اجازه نداریم هیچ سونو بنویسیم

اونا اجازه نوشتن نسخه ندارن

منظورتون بهداشت هست ؟ ماما بهداشت براتون بنویسه؟

سوال های مرتبط

مامان معجزه الهی مامان معجزه الهی هفته بیستم بارداری
مامان امیرعلی/ریحانه مامان امیرعلی/ریحانه هفته سیزدهم بارداری
مامان گــل پسـر👦🏻 مامان گــل پسـر👦🏻 هفته سی‌وششم بارداری
مامان پناه🧿 مامان پناه🧿 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وچهارم بارداری