ماما نمیتونه سونوگرافی بنویسه چون بیمه بهش تعلق نمیگیره هزینه ش آزاد حساب میشه
اگه بیمه هستین ببرید دکتر براتون نسخه کنه
مرکز بهداشت نمی نویسه چون بهشون گفتن ان تی ممنوعه
سونو ان تی مهم نسخه نوشته بشه
چون کلا آزاد
مرکز بهداشت نمینویسه
ماما ب من گفت ما اجازه نداریم هیچ سونو بنویسیم
اونا اجازه نوشتن نسخه ندارن
منظورتون بهداشت هست ؟ ماما بهداشت براتون بنویسه؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.