سلام خانوما میخام برم سنو انتی برام دعا کنید

۱۳ پاسخ

گلم چه خبر همه چی خوب بود ؟

ایشاالله با خبرای خوب برگردی منم دوشنبه میرم

انشالله عزیزم همه چیزش خوب باشه و با لب خندون بیرون بیای

انشاالله ک همچی اوکی باشه عزیزم خبرشو بده

عزیزم ۱۲ هفته چن روزی آخه منم میخام برم ؟

انشاالله عزیزم به سلامتی منم یه نیم ساعت دیگه میرم

مرسی ازهمه 🌹

منم امروز ساعت دو نوبت دارم توکل به خدا

بسلامتی عزیزم ایشالله چیز شیرین بخور مث ابمیوه انبه صبونه مقوی بخور

بسلامتی عزیزم ❤️ آبمیوه شیرین بخور اونجا بودی الآنم صبحونه کامل رو بخور

ان شاالله که همون طور که میخواهی هست
یه چیز شیرین بخور

انشالا بهترین خبرو بشنوی، خاطر جمع برو

چی بخورم ؟

سوال های مرتبط

مامان پسر (شاهان) مامان پسر (شاهان) ۲ ماهگی
مامان معجزه مامان معجزه هفته پانزدهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نخود مامان نخود هفته بیست‌ودوم بارداری