سلام خانوما میخام برم سونو انتی لطفاً برام دعا کنید 🙏🏻❤️

۶ پاسخ

کجا انجام دادی

بسلامتی
لطفا امدی خبرشو برای ماهم بده🌹

انشاالله که نی نیت صحیح و سالم باشه گلم انشالله که خیره نگران نباش

انشالله که خوبه همه چیز

ایشالا که عالیه.

ایشالا خبرای خوب بشنوی

سوال های مرتبط

مامان پناه🧿 مامان پناه🧿 روزهای ابتدایی تولد
مامان دلوین🍼👶🏻 مامان دلوین🍼👶🏻 ۱ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وسوم بارداری