دخترا میخام برم سونو ان تی برام دعا کنید

۱۴ پاسخ

دخترا رفتم خداروشکر خوب بود سونوم😍😍 تا ازمایشم ان شاءالله آماده بشه ان شاءالله ک اونم خوبه

ایشالا همگی بسلامتی میرید و برمیگردید و اشک شوق میریزید، همه چیز عالیه بسپارید به خدا و نگران نباشید

ایشالله با دل خوش برمیگردی

انشالله خوش خبر برگردی 😍🥹

سلام عزیزم انشالله به سلامتی همه چی خوبه ،برات صلوات میفرستم

عزیزم ان شالله که همه چی خیلی خوب پیش بره ❤️

ان شاالله صحیح و سالم باشه..ویارتون کم شده تو این هفته یا نه؟

انشاالله به سلامتی ودل خوش

انشالله که همه چی خوبه و باخبرای خوب برگردی

انشالله همچی خوبه عزیزم ❤️

انشالله با خبر خوش برگردی مامانی

انشالله نی نی صحیح و سالم باشه

انشالله به سلامتی عزیزم منم میخام برم

منم تازه اومدم
تو برا من صلوات بفرست منم برا تو🥺

سوال های مرتبط

مامان هاکان مامان هاکان هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان عدسی مامان عدسی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان هدیه امام حسین مامان هدیه امام حسین ۳ ماهگی
مامان آدرینا وتو دلی مامان آدرینا وتو دلی هفته شانزدهم بارداری
مامان سرباز آقا مامان سرباز آقا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان مهرسام❣️ آرسام مامان مهرسام❣️ آرسام ۴ ماهگی
مامان وسام مامان وسام هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نیلماه🌊🌙🐇 مامان نیلماه🌊🌙🐇 ۴ ماهگی
مامان دنیز مامان دنیز هفته هجدهم بارداری