سلام عصری نوبت سنو انتی دارم برام دعا کنید

۱۶ پاسخ

سونو رفتی

سونو رفتین؟

انشاالله که همه چی عالی باشه عزیزم
به خوشی برگردی.
برا منم دعا کن ده روز دیگه باید برم

کجا میخای بری سونو
انشاالله که همه چی اوکی

ان شاءالله همه چی عالیه

انشالله که همه چی خوبه عزیزم نگران نباش 🌹

انشالله همه چی خوبه

انشاالله ب سلامتی میری با خوشحالی میای

وقت اذانه،برات صلوات فرستادم
با خبرهای خوش بیای😍

همه چی خوبه ایشالله ❤️🤲

سلام پیش کی میری؟

🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲

ایشالله همه چی خوبه استرس نداشته باش

منم فردا دارم عزیزم ایشالله همه چی خوبه

انشالله بسلامتی😘❤️

ان شاالله همه چی خوبه

سوال های مرتبط

مامان پسر (شاهان) مامان پسر (شاهان) ۲ ماهگی
مامان تو دلی و نیارا مامان تو دلی و نیارا هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان پناه🧿 مامان پناه🧿 روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ودوم بارداری