سلام بنظرتون برم یهداشت برام سنو انتی مینویسه

۸ پاسخ

خانم ها سونو آنو مالی مشهد
کجا رو معرفی می کنید ....قیمتش هم مناسب باشه

نه بهداشت نمينويسه

آره مینویسه همینجوری هم میتونی بری سونو بگی برای ان تی اومدم

بهداشت نمینویسه

ممنون از همگی

من متخصصم ۱۴واسم سونو ان تی نوشته

سلام عزیزم سونو ان تی رو متخصص باید بنویسه ۱۲هفتت ک شد باید بری حالا نمیدونم بهداشتم مینویسه یا ن

باید دکتر زنان بنویسه وگرن بیمه تعلق نمیگیره

سوال های مرتبط

مامان نبات🍭 مامان نبات🍭 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان معجزه الهی مامان معجزه الهی هفته بیستم بارداری
مامان پناه🧿 مامان پناه🧿 روزهای ابتدایی تولد
مامان امیرعلی/ریحانه مامان امیرعلی/ریحانه هفته سیزدهم بارداری
مامان جوجه طلایی🐣 مامان جوجه طلایی🐣 هفته بیست‌وهفتم بارداری