خانوما برا ساک بیمارستان و ساک نوزاد چیکا بزارم؟

۶ پاسخ

سلام خانوم عصرتون بخیر من امروز رفتم بیمارستان تاریخ زایمانم بود معاینه شدم بعد گفتن دهانه رحمت هنوز باز نشده تاریخ گهواره هم چهار روز دیگ وقت دارم موندم چکار کنم

بر اساس تجربه خودم، به همراهت هم بگو حداقل یه ملحفه و یه پتو مسافرتی برای خودش بیاره
بیمارستان من با اینکه خصوصی بود به همراهم هیچی ندادن

یه دست لباس نخی خنک هم برای خودت بردار چون لباس های بیمارستان جنسشون پلاستیکه ادم هلاک میشه

اکه سزارین هستی نی هم بردار، برای خوردن آب کمپوت و ... چون تا چند ساعت بعد عمل نشستن سخته

نسکافه حتما بردار

اگه سزارین هستی شیر خشک و فلاسک اب جوش و شیشه شیر و قطره چکون بردار

برای پوشک من مولفیکس سایز ۱ برداشتم

یه چوب لباسی هم با خودت ببر که لباس هاتو آویزون کنی چروک نشن موقعی که ترخیص میشی بپوشی

قاشق و چنگال و لیوان از خونه ببر. من خودم با قاشق پلاستیکی نمیتونم غذا بخورم

برای خودت هم:
لباسی که قراره بیای خونه
نوار
شرت
برس، کش مو، اگه اهل ارایشی لوازم ارایش
خرما
اجیل اگه برات مقدوره
نوشیدنی شیرین مثلاابمیوه طبیعی
نسکافه اگه سزارینی هستی
و یک عالمه انرژی😂

نوزاد:
لباس سایزصفر۲دست
من احتیاط یکدست هم سایزیک گذاشتم
شلوارصفر و یک، چهار پنج تا
کلاه دستکش جوراب، ک اکثرا ست هادارند
مای بیبی
دستمال مرطوب
شیشه شیر
پتو دور پیچ که زیادکلفت نباشه یاقنداق

برای خودت
پوشک بزرگا و مای بیبی
یه دست لباس برای برگشت به خونه
لوازم ارایش
دستمال کاغذی
لباس زیر دوسه تا
شونه و آینه
خوراکی های لازم مثل ابمیوه و کمپوت و خرما و آجیل خام
حوله کوچیک
پد سینه
مدارک خودت و همسرت
سونوگرافی و آزمایشات

برای نوزاد
پتو دورپیچ
زیرانداز تعویض
یه دست لباس برای برگشت به خونه
خشک کن
دوسه دست لباس سایز 0.1
جوراب و دستکش و کلاه
مای بیبی سایز 0.1
دستمال مرطوب

دو دست لباس سایز یک . دستمال مرطوب. پتو دور پیچ قنداق سویسی . شیر دوش و شیشه شیر . تشک تعویض و مای بینی سایز یک

سوال های مرتبط

مامان علی کوچولو🩵 مامان علی کوچولو🩵 ۴ ماهگی
مامان آقا آیهان مامان آقا آیهان ۱۲ ماهگی
مامان رایان مامان رایان هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان مانلی🩷🎀 مامان مانلی🩷🎀 هفته سی‌وپنجم بارداری