۸ پاسخ

چ اشکالی داره؟؟منم ۶ماهه زایمان کردم پریود نشدم عجله هم ندارم ی سری تا یکی دو سال بعد زایمان نمیشن مشکلی هم نداره

من خودم ۶ ماه به بعدم

ن باو پریود شدن خوبه

خوش بحالشون

تاز بعضی ها دو سال هم پریود نمیشن

یه وقت ممکنه تا یک سال هم پریود نشی بستگی به ژنتیک و شیر دهی داره
چه عجله ای داری

زنگ بزن 4030 راهنماییت میکنه

شیر خودتو میدی؟

سوال های مرتبط