۶ پاسخ

۲خوبه

فک کنم دیگه باید ۲بزنی براش

سایز ۱ تا ۵ کیلویی

من دو میبستم این سایز بودنی چون همش نم پس میداد سایز یک

3.

سایز ۱ فکر کنم خوب باش

سوال های مرتبط

مامان مامان شدم 😍👶 مامان مامان شدم 😍👶 ۵ ماهگی